Arjan Kleton sluit tournee van Lomp af in Flint
- 22 mei
- 1 minuten om te lezen
Cabaretier Arjan Kleton speelde op 20 mei de laatste voorstelling van zijn cabaretprogramma Lomp. De feestelijke dernière vond plaats in Flint, in zijn eigen stad Amersfoort.
Met Lomp trok Kleton de afgelopen 2 seizoenen langs theaters door heel Nederland. In de voorstelling onderzocht hij op humoristische wijze de grenzen tussen eerlijkheid, directheid en onbeschoftheid.
Na het afsluiten van de tournee richt Kleton zich op nieuw materiaal. Achter de schermen werkt hij momenteel aan zijn nieuwe avondvullende voorstelling Ongewenst, waarmee hij in seizoen 2026-2027 zal gaan try-outen.






























Opmerkingen